Servis

Našim kupcima nudimo uslugu servisiranja, popravke, tehničke podrške i održavanja. Za cijene i detaljne informacije se možete obratiti na telefon 063 399 599

Garancija

Garancija za kupljene proizvode ostvaruje se direktno u eStyle.d.o.o.

GARANTNI ROK ARTIKLA JE ZASNOVAN NA TRAJANJU LIMITIRANE GARANCIJE, SPECIFICIRANE OD STRANE PROIZVOĐAČA. POJEDINI ARTIKLI PORED LIMITIRANOG GARANTOG ROKA ISTAKNUTOG NA GARANCIJI, IMAJU I SPECIFICIRANE VREMENSKI OGRANIČENE GARANTNE ROKOVE, KOJI SU PUNOVAŽNI I NEZAVISNI OD GARANTOG ROKA ARTIKLA I PRECIZIRANI SU OD STRANE PROIZVOĐAČA (AC ADAPTERI, PUNJAČI, BATERIJE, SIJALICE, MRTVI PIXELI, ITD)

Garancija ne vrijedi u slijedećim slučajevima:

  1. Ako se kupac ne pridržava upustva za upotrebu proizvoda
  2. Zbog oštećenja u transportu nastalih poslije isporuke
  3. Zbog kvarova nastalih višom silom (požar, poplava, udar groma i sl.)
  4. Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem
  5. Zbog mehaničkih oštećenja izazvanih krivnjom korisnika
  6. Ako kupac nestručno ili nebrižljivo postupa s proizvodom
  7. Ako je proizvod servisirala neovlaštena osoba
  8. Ako su u proizvod ugrađeni neorginalni dijelovi
  9. U garanciju ne ulazi potrošni materijal (kablovi, glave pisača, trake i toneri i sl.)

PRILIKOM REKLAMACIJE KUPAC JE DUŽAN PRILOŽITI GARANTNI LIST I ORIGINALNI RAČUN.

  • Kupac je obavezan reklamirani artikal predati u ovlašteni servis kako bi ostvario garanciju, međutim ukoliko je kupac u nemogućnosti učiniti isto, uređaj može predati u Servisni centar eStyle d.o.o. gdje se isti obavezno testira i ukoliko podliježe uslovima garancije proslijeđuje se u ovlašteni servis.
  • Servisni centar eStyle d.o.o. nije obavezan zaprimiti uređaj na servis za koji nije ovlašten.
  • Svi nastali kvarovi u garanciji se otklanjaju u ovlaštenom servisu za reklamirani artikal ili u Servisnom centru eStyle d.o.o. Ukoliko kupac ne želi da dostavi artikle pod garancijom u servis, izlazak na kućnu adresu se naplaćuje.
  • Proizvođač garantuje da će navedeni proizvod koji smo isporučili u garantnom roku ispravno funkcionisati te da će eventualni kvarovi nastali u garantnom roku biti besplatno otklonjeni ili dijelovi zamjenjeni, UKOLIKO PODLIJEŽU LIMITIRANIM GARANTNIM USLOVIMA PROIZVOĐAČA
  • Garancija i garantni rok počinju danom kupovine proizvoda, što ćete dokazati ovjerenim garantnim listom.
  • Garantujemo da proizvod koji smo isporučili nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji i montaži, te da je prikladan i prilagodljiv upotrebi.
  • Ukoliko se kvar artikla koji je u garanciji ne otkloni u roku od 45 dana, artikl se mijenja novim, računanje počinje od dana prijema uređaja u ovlašteni servis.
  • Ako se artikl zadrži duže od 10 dana u servisu, garancija se produžava za period koji je zadržan u servisu računanje počinje od dana prijema uređaja u ovlašteni servis.
  • Prilikom reklamacije potrebno je proizvod upakovati u originalnu ambalažu, a ukoliko dođe do oštećenja prilikom transporta, prodavac ne snosi odgovornost.
  • Ukoliko kupac primjeti nepravilnost u isporuci dužan je odmah reagovati i opremu dopremiti u ovlašteni servis.
  • Ne dajemo garanciju za bilo kakav softwer i ne preuzimamo odgovornost za gubljenje podataka.
  • Garancija važi samo preko 5 mrtvih pixela za LCD monitore, osim ako nije drugačije navedeno u specifikaciji monitora.
  • Garancija na baterije za UPS-ove je 6 mjeseci.
  • Garancija za dijelove kao što su adapteri, punjači, baterije, lampe itd. se razlikuje od garancije uređaja i limitirani su garantnim rokom na garantni period koji je preciziran od stane proizvođača.
  • U slučaju povrata obračunavamo trenutnu cijenu robe.
  • Kupac je dužan pregledati preuzetu robu.
  • Računari i laptopi se prodaju bez softwarea, osim ako nije drugačije naznačeno, i za sve naknadne instalacije ne odgovaramo

Kategorije